Eetdagboek health lover Guy van der Reijden

Eetdagboek, Food  /   - 

Na tientallen eetdagboekjes van leuke, inspirerende, ‘gezonde’ en/of sportieve vrouwen, is de hoogste tijd voor dat van een man. Want die kunnen dus ook best wel heel erg inspirerend zijn. En hoewel ik altijd denk dat ik alleen vrouwelijk lezers heb, kom ik er steeds vaker achter dat er ook echt een hele berg mannen mijn site bezoeken. Dus dames, speciaal voor jullie een leuke vent. En mannen, speciaal voor jullie eindelijk eens een eetdagboek van een man: Guy van der Reijden. eetdagboek guy van der reijden

Wie is Guy?

Guy van der Reijden doet veel op het gebied van een fitte levensstijl. Zo is hij eigenaar van de personal training studio’s 3SIXTY5, schreef hij fitness & lifestyle boeken, begeleidt hij topsporters, modellen en celebs op het gebied van voeding en sport. Daarbij lanceerde hij vorig jaar samen met zijn vrouw Renée Vervoorn (lees hier haar eetdagboekCleanMeals. En… Guy is één van de namen die op Healthy Fest, het nieuwe sport, mind & food festival (3-5 juni), een uitdagende training zal verzorgen.

Guy: “Uiteraard let ik op m’n voeding. Vanuit gezondheidsoogpunt, maar ook omdat ik een fit en strak lijf wil. Ik volg geen specifiek dieet, maar let wel op m’n eiwit inname en zorg voor complexe koolhydraatbronnen. Veel groente en wat fruit. Verder probeer ik op m’n caloriebalans te zitten. Ik ben er niet freaky mee bezig overigens, ik eet ook chocola en drink een wijntje hier en daar. 😉

Eetdagboek Guy van der Reijden
Dinsdag

  • Ontbijt: Havermout met magere melk, wat gedroogd fruit en een banaan
  • Tussendoor: na m’n workout met trainer Wesley neem ik een eiwit shake (whey met water) in de gym. eetdagboek guy van der reijden
  • Lunch: een Clean Meals LITE TUNA (mijn favoriet!). eetdagboek guy van der reijden
  • 4-uurtje: een sinaasappel (te weinig maar geen tijd).
  • Avondeten: Renée (mijn vrouw) heeft een heerlijke gegrilde kipfilet met tomatensalsa en salade gemaakt.
  • ’s avonds: Magere naturel kwark met wat gedroogd fruit en lijnzaad (en een stukje pure chocola).

Woensdag

  • Ontbijt: Een eiwit pannenkoek van Body&Fit met een banaan er in gerold.
  • Lunch: Men zelfgemaakte bruine tosti met 100 gram kipfilet en een plakje kaas.
  • Tussendoor: Magere naturel kwark met frambozen en blauwe bessen. eetdagboek guy van der reijden
  • Avond: Een Clean Meals PRO chicken (geen tijd om te koken).

Donderdag

  • Ontbijt: Zelfde als gisteren: Een eiwit pannenkoek van Body&Fit met een banaan er in gerold.
  • Lunch: Clean Meals LITE FISH. eetdagboek guy van der reijden
  • Tussendoor: Eiwit shake met water en een sinaasappel
  • Avond: Bulgursalade met feta
  • Snack: Kleine cornetto!!!

Vrijdag

  • Ontbijt: Egg white scrambled eggs met kipfilet.
  • 10:30: Een eiwit shake met water na m’n krachttraining
  • 11:00: (honger!) een couscous salade met kip bij Coffee & Coconuts in de Pijp (Amsterdam). eetdagboek guy van der reijden
  • Late lunch: 3 rijstwafels met kipfilet en een halve avocado.
  • Avond: Veel gewokte groenten met kipfilet en een rode biet/avocado salade.
  • Snack: Druiven en blauwe bessen.

Zaterdag

  • Ontbijt: Eiwitpannenkoek.
  • 10:30: Eiwit shake met water (voor hardloop rondje).
  • Lunch: Clean Meals PRO SALMON.
  • Tussendoor: Banaan en een cola light.
  • Avond: Eigengemaakte tonijnpizza met wrap als bodem (daardoor maar 250 kcal!) pizza, eetdagboek guy van der reijden
  • Laat: 3 rijstwafels met veel te veel Old Amsterdam kaas 🙂

Zondag

  • Ontbijt: 2 volkoren crackers met kipfilet en 2 gekookte eitjes
  • 13:00: Ik vier m’n verjaardag met vrienden in Nacional en ga voor de Jummy Burger. Er komt champagne op tafel en bestel daarna ook nog de American Pancakes 😉 eetdagboek guy van der reijden
  • Avond: Een paar patatjes, een halve kroket en een hele zak cherry tomaatjes.

Geef een reactie

3 reacties

  1. Sorry, maar dit is iemand die NIET op calorieën let? Dit ziet er toch behoorlijk obsessief uit… Een kleine Cornetto wordt gepresenteerd als een hele uitspatting, terwijl dat in feite maar een klein dingetje is.